BANG!



3 comentarios:

UNUZ dijo...

hola Marc!

soc el Linus,
M'he estat mirant a la web de woodstok aquesta tècnica de serigrafia que em vas estar explicant, i es una passada! http://www.vostokshop.eu/?cat=15 pots dibuixar directament a la pantalla...

ja m'explicaràs com funciona eh?

marc longan dijo...

ei Linus!, no té gaire secrets, tot depén del polç que tinguis i la paciéncia a l'horsa de calcar la dificultat del disseny que vulguis fer....pro jo tinc una taula de llums que hem vaig fer, o sigui que intentaré de començar a insolar...ja t'explicaré...gràcies per passar per aqui!

RS 2007 Gold dijo...

no té gaire tricks, tot depén del polç que tinguis i la paciéncia a l'horsa de calcar la dificultat del disseny que vulguis fer....pro jo tinc una taula de llums que hem vaig fer, o sigui que intentaré de començar a insolar...ja t'explicaré...gràcies per passar per aqui!RS 2007 Gold