recuperant llibretes



Penjo unes pagines d'una llibreta que tenia olvidada, en el seu moment va ser com un avanç, i la feina que vaig fer en aquells moments sempre la tindre present. Tinc ganes de fer mes coses en aquesta direccio.
No estava molt convençut de penjar pagines de les llibretes, pero una persona m'hi ha animat, trobo que es una manera de transmetre les primeres impressions. Son idees i conceptes que havia deixat aparcats, fets en un alte moment, pero que a poc a poc m'agradaria anar treballant.

2 comentarios:

ana dijo...

nosé qui t'ha incitat però té molta raó! aquestes llibretes son les teves idees, son l'origen de moltes coses, totes les teves llibretes són el teu diari i allà expresses sense pensar en un resultat, les idees i paranoies volen i crec que és una part importantíssima (per no dir la base) del teu treball! si alguna cosa no has deixat de fer mai es DIBUIXAR, sobre tot tipus de llibretes, crec que és evident que són part de tu i per tant, part del teu art.

marc longan dijo...

merci wapa, jo tampoc se qui m'ha iniciat..jeje, pero li agraeixo molt,
hem moro per veure lo proxim que pintis, despres d'aquest periode de reflexio..segueix buscant en lo profund de la foscor...
gracies